Translate

wtorek, 5 września 2017

Zaplanuj swój sukces | Rozdanie [ zakończone ]

       Hejka kochani! Jak tam po rozpoczęciu roku szkolnego?Bo u mnie szczerze mówiąc było super. Pierwszy dzień w liceum minął mi znacznie lepiej niż pierwszy dzień w gimnazjum. Ogółem już po pierwszym dniu odczułam dużą różnice między tymi dwoma szkołami. Za jakiś czas planuje napisać właśnie taki post z różnicami między gimnazjum a liceum. Poza tym jak na razie wydaje mi się, że mam super klasę, ale to okaże się w najbliższym czasie. O dziwo jakoś też nie stresowałam się nową szkołą, nową klasą.
   Ja dzisiaj tak jak obiecałam przychodzę do was z postem o planerach ze stronki zaplanujswojsukces.pl ponieważ robiłam u nich ostatnio zamówienie. Zamówiłam dwa planery, trzeci dostałam gratis, więc stwierdziłam, że oprócz postu mogę zrobić dla was rozdanie z okazji nowego roku szkolnego :) Ale wszystko od początku, bo o rozdaniu powiem na końcu postu.
   Planery przyszły w ekspresowym tempie! Naprawdę przyznaje, że nie spodziewałam się tak szybkiej wysyłki czym byłam miło zaskoczona. Każdy planer przyszedł zapakowany w oddzielne kartonowe pudełko oraz był włożony w kopertę. Więc od początku firma zrobiła na mnie dobre wrażenie.
   Zamówiłam planery w wersji light dla przetestowania, i teraz wiem, że jak mi się skończą, na pewno zamówię w tej grubszej wersji, bo wersja light jest tylko na 100 dni. Do tego tak niska cena za tak śliczne na zewnątrz oraz w środku to kolejny duży plus :) Wybrałam cały czarny planer oraz drugi w szaro białe paski. Różowy z okazji wakacyjnej promocji dostałam gratis. Na stronie mają naprawdę duży wybór więc każdy znajdzie coś dla siebie. Są za równo grube planery na cały rok, cienkie na 100 dni a nawet przepiśniki :)
                   W każdym planerze na wewnętrznej stronie okładki znajduje się cytat.
        Planery, które zamówiłam są kołowe (bo uwielbiam za równo planery, zeszyty czy notatniki właśnie w tej formie) ale są też w wersji książkowej. Są naprawdę solidnie wykonane więc liczę, że przetrwają codzienne noszenie w torbie czy w plecaku do szkoły czy na miasto. Do planerów dołączona jest także taka jakby zakładka czarna z diamentem.
planery mają rozplanowany każdy dzień. Mamy plan na kilka godzin, miejsce na liste rzeczy do zrobienia, miejsce do zaznaczania ile wypiliśmy kawy czy wody oraz różne inne bajery na każdej stronie. Wszystko jest na białych, przejrzystych kartkach i bardzo minimalistyczne, przez co wygląda estetycznie i elegancko. 
mamy także kilka kartek na notatki czy przemyślenia oraz miejsce na wpisanie swoich celów czy ulubionych cytatów.
A więc teraz przejdźmy do tego na co pewnie wiele osób czeka, czyli ROZDANIE!!!
Do wygrania jest różowy planer, także w wersji light i również kołowy.
Od razu zaznaczam, że konkurs nie jest sponsorowany, a planer, który dostałam gratis daje na rozdanie :)

Zasady są proste:
1. Musisz być obserwatorem mojego bloga 
2. Zaobserwuj mnie na instagramie: alexazarzycka <klik>
3. Dodatkowo jeżeli chcesz możesz mnie dodać na snapchacie: rainbow_olkaa 

Jeżeli bierzesz udział w rozdaniu napisz komentarz pod tym postem, w którym napiszesz, z jakiego konta obserwujesz bloga i instagrama.
Rozdanie trwa od dzisiaj: 05.09.2017 do 20.09.2017 czyli aż 15 dni!
Wyniki podam 21 lub 22 września, zależy, którego dnia będę dodawać nowy post. 
Więc życzę wszystkim powodzenia! Zarówno w nowym roku szkolnym jak i w rozdaniu :)

30 komentarzy:

  1. Gotowe �� Moj instagram _martusx_ i dodałam Cię na snapie marta1.kk (mam nadzieję że wygram ponieważ nie mam tyle pieniędzy żeby kupic sobie ten planner bo zbieram na nowy telefon bo ten mi się rozwala...

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Biorę udział, oczywiście :))
    na instagramie obserwuję jako :pberczynska
    a na blogu jako Paulina Berczyńska. Życzę powodzenia wszystkim :))

    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam!
    Bardzo długo czekałam na ten post. A moze nie aż tak... instagram obserwuje z konta xgvgb, snapchata tez, a bloga z konta Ewa Prałat

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam! Biorę udział. Na blogu obserwuję cię jako Julia Anaszewska, na instagramie jak i na snapie jako lackyblue <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Biorę udział ;) na blogu: Just Do One Step
    N insta: just_do_one_step
    Na snapie: misiek_xx3

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, przydatna rzecz. Jeśli chodzi o konta, wszędzie używam tego samego nicku ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. biore udzial! alex_iss92 na insta :) na blogu jako ZabieganaOla! pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć,
    Biorę udział 😇 Instagram i snapchat - hellomyhate. Bloga obserwuje jako Alex Potrzebska.
    Fajnie by było coś wygrać 😊 Miłego dnia !

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj, biorę udział :)
    Bloga obserwuję jako Joanna Linda, a na instagramie jako therocketqueen.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cześć, biorę udział! :)
    Bloga obserwuję jako Dominika L. a Instagrama jako sistersforeverx3.
    Miłego dnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale świetne rozdanie, oczywiście biorę udział. obserwuję bloga jako paulinowo, a instagrama jako paulinooowo
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. Hejj, biorę udział 🙄
    Bloga obserwuje z kąta Rozalia Wieczorek, a instagrama z kąta wieczorekrozalia

    OdpowiedzUsuń
  13. O jakie śliczne plannery, ja swój mam z happy planer, a drugi jest z biedronki. To jedyny sposób na moją dobrą organizację :)
    wiktoriazuk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczne planery + fajny pomysł z prostem na temat gimnazjum vs liceum! Pozdrawiam ♥️

    OdpowiedzUsuń
  15. 1. Obserwuje jako Paulina K.
    2. Na instagramie obserwuje jako: pa2ul.blogspot
    3. snapchata nie posiadam

    Powodzenia wszystkim. bardzo fajny konkurs, akurat myślałam o plannerze, ciekawe czy by się sprawdził również jako rozpiska do ćwiczeń? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hi! You looks so great elegance :)I just got to know your blog and I'm following it, and will you still give me back?.>>https://lavvienrose.blogspot.com.tr/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię planować czas, ale raczej korzystam z planerów, które sama sobie zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuję wszędzie 😁. insta: @podulkoowa SNAP: podulkoowa
    Planery są idealne dla osob takich jak ja bo mam pamięć jak złota rybka 😂

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie korzystam jak na razie z planerow, używam tradycyjnie zwykłego kalendarza. Mize kiedyś sie skuszę na taki planer. 😉

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Hejka :) Biorę udział i obserwuje bloga jako Kinga Karwacka, Instagrama jako xkiiingax i Snapchata jako mordingaa :)

    OdpowiedzUsuń
  22. _krysiaa na snapie tez cie mam

    OdpowiedzUsuń
  23. Móiwłam już, że borę udział
    Obserwuje cię wszędzie ziomek
    insta: mzywickav
    snap: bubleprincess

    OdpowiedzUsuń
  24. Obserwuje się wszędzie kochana
    Na insta: z_przybylska
    Na snapie: zuzkaa1235
    Na blogu: Zuzia Przybylska

    OdpowiedzUsuń
  25. piękne planery :) Powodzenia wszystkim :) !

    OdpowiedzUsuń
  26. Obserwuje wszędzie :) na blogu jako Natalia Darłak, na instagramie jako natii802, a na snapchacie natiii802

    OdpowiedzUsuń
  27. 1. Obserwuję insta jako nathaaliaa
    2. Obserwuje snapa jako natalaa565
    Reakcja jak zobaczyłam planner: OMG różowy planner ❤❤

    OdpowiedzUsuń
  28. czekam na wyniki z niecierpliwością <3

    OdpowiedzUsuń
  29. uwielbiam takie planery, mam już dwa haha:)

    OdpowiedzUsuń
  30. z chęcią bym dostała taki planer:)

    OdpowiedzUsuń