Translate

sobota, 23 września 2017

Pale Purple and ripped jeans | Wyniki Rozdania

    Hejka! Trochę minęło od ostatniego postu ale nie chciałam zaśmiecać strony główniej bloga innymi postami do czasu wyników. Oprócz wyników miał się pojawić post z outfitami do szkoły albo coś w tym stylu lecz było tak zimno ostatnio, a mnie zaczynała łapać choroba, że postanowiłam ten post zrobić nieco później a dzisiaj przychodzę z wynikami i kilkoma zdjęciami ze starej sesji zdjęciowej z początku września. Ostatnio jest u mnie taka straszna pogoda, że aż odechciewa się wychodzić z domu na jakieś zdjęcia, ale jak tylko się chociaż trochę poprawi na pewno pojawi się tutaj nowa sesja.
    Już mamy prawie końcówkę września, czyli mija mi pierwszy miesiąc w nowej szkole i szczerze mówiąc nie spodziewałam się, że będzie tutaj tak fajnie. Owszem nasłuchałam się, że  świetna szkoła itp. ale nie byłam pewna czy to do końca prawda. Poza tym mam super klasę, znacznie lepszą niż trafiła mi się w gimnazjum, nauczyciele też są całkiem okej, a nauki też jak na razie nie mam zbyt wiele. Ale post o szkole, jak pisałam ostatnio dopiero się pojawi.
    Na początku września byłyśmy razem z naszą drużyną Cheerleaderek na sesji zdjęciowej i oprócz zdjęć w strojach klubowych mogłyśmy przy okazji zrobić sobie kilka zdjęć w dowolnej stylizacji. Postawiłam na niezbyt skomplikowaną stylizacje, podarte mom jeansy i pudrowo fioletową, krótką bluzę z wiązaniem. Zdjęć nie dostałyśmy dużo(każda po jakieś 4/6) ale wstawię je tutaj bo bardzo mi się podobają :)
outfit:
Jumper - New yorker
Mom jeans - Stradivarius
Shoes - adidas superstar

A teraz coś na co pewnie wiele osób czeka czyli
WYNIKI ROZDANIA !!!

Tak więc, sprawdziłam wszystkie komentarze z poprzedniego postu czy spełniają wymagania i pobawiłam się w losowanie.
A więc różowy planer firmy zaplanuj swój sukces wygrywa:
KRYSTYNA (instagram: _krysiaa )
Gratulacje! Ze zwycięzcą skontaktuje się przez instagrama.
Niedługo postaram się zorganizować kolejny konkurs :)

| Co sądzicie o zdjęciach? |

                                                                                                                                         papa!

9 komentarzy:

  1. Zastanawiam się nad kupnem jeansów w takim stylu - wyglądają na wygodne ;) Bardzo ładna z Ciebie dziewczyna! Fajny blog ;)
    https://zszafypannyjoanny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie ładne zdj :)
    Zapraszam na mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. buu nie udalo sie :( gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne zdjęcia! Gratulacje dla osoby wygrywającej rozdanie ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękny kolorek ma ta bluza, pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  6. This Blog appears to receive a great support of visitors or customer who is looking like this type of blogs

    If you are looking for Apple Support with our expert team members they provixde you apple support , mac support , iphone support , itunes support and ipad support. It offers a nice unique spin on things. I guess having something useful or substantial to give info on is the most important thing.

    Thank You!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Really cozy look that one :) Great photos!!
    Rama Real Estate UAE

    OdpowiedzUsuń