Translate

niedziela, 27 sierpnia 2017

Back to school #1 - Przydatne aplikacje

     Hejka! Dzisiejszy post rozpoczyna serie postów Back to school z racji tego, że już niedługo zaczynamy nowy rok szkolny. Ja w tym roku roku idę do 1 klasy liceum, na profil humanistyczny. Z początku miałam być na profilu medycznym ale patrząc na kilka czynników, np to że na humanie mam więcej znajomych, to ciesze się, że trafiłam do tej klasy :) W tym roku nowa szkoła, nowa klasa, przyznam mały stres jest, ale myślę pozytywnie i mam nadzieję, że wszystko pójdzie dobrze :) Planuje od początku wziąć się do nauki, wszystko dokładnie planować i nie tracić czasu na zbędne rzeczy. Ogółem planuje mieć super rok :)
    Jak wam mijają te już ostatnie dni wakacji? Ja wykorzystuje je głownie na spotkania ze znajomymi, robienie zakupów do szkoły oraz na spanie do południa póki jeszcze mogę :) Planuje jeszcze porobić trochę zdjęć na bloga póki jest jeszcze ładna pogoda i słońce jest długo na niebie, bo zimą zawsze trudno o sesje zdjęciowe na dworze.
    Zawsze, już od połowy wakacji przeglądam na youtubie filmiki back to school, jednak na zagranicznym youtubie, bo tam zaczynają nagrywać takie serie znacznie wcześniej niż w Polsce. Natknęłam się na kilka super filmików, z czego jeden właśnie nasunął mi pomysł na ten post. Dziewczyna pokazała kilka swoich ulubionych aplikacji, które pomagają jej w roku szkolnym. Postanowiłam napisać taki post i pokazać wam moje ulubione :) Na pewno zrobię też post z DIY , bo z komentarzy wyniosłam, że właśnie taki post was interesuje, tylko najpierw muszę kupić wszystkie potrzebne materiały.
     Aplikacje, które wam dzisiaj pokaże są dostępne na pewno na IOS, nie wiem jak z androidem i innymi systemami operacyjnymi, ale na pewno w razie czego znajdą się ich odpowiedniki.
1. Google translate 

chyba wszystkim znana aplikacja - tłumacz google. Najpowszechniejszy chyba tłumacz w internecie. Wiele osób mówi, że jest bardzo niedokładny i woli inne internetowe słowniki, jednak ja go używam od zawsze i na razie jakoś nie planuje zmienić go na inną aplikacje 
2. MyScript Calculator 

 oprócz wbudowanego kalkulatora, mam także ten. Różnią się tym, że w tej aplikacji, działanie rysujemy palcem. Czasami trzeba narysować coś 3 razy bo gdy narysujemy niedokładnie może nam np to zmienić 5 w 3. Jednak jest to bardzo przydatne do bardziej skomplikowanych działań.
3.Tide
Jest to aplikacja pomagająca się skoncentrować w czasie np nauki lub pracy. Ustawiamy czas, wybieramy rodzaj "relaksującej" cichej muzyki lub dzwięków i włączamy start.
Mamy tutaj do wyboru takie tryby z muzyką jak:
morning/afternoon/evening/midnight
Rain
Forest
Muse
Cafe
Do tego na dole, zawsze mamy napisany cytat :)

4. TimeTable
Nie jest to nic innego jak plan lekcji, który sami modyfikujemy. Możemy wybrać liczbę dni oraz godzin dziennie. Do tego sami możemy ustalać czas trwania jednych zajęć czy czas przerwy miedzy nimi. Możemy łatwo przesuwać klocki z napisaną nazwą przedmiotu. Do tego możemy zamalować różne bloki z przedmiotami na różne kolory oraz napisać numer sali, w której odbywają się zajęcia.
Tutaj zdjęć z aplikacji nie wstawię ponieważ mój plan jest jeszcze pusty i nie mam co pokazać.

5.Busuu

Jedna aplikacja po częsci platna jaką mam, jednak ja kozystam tylko z darmowych opcji. Jest to aplikacja do uczenia się jezyków obcych. Bardzo fajnie zaprogramowane. Jest tutaj zarówno słownictwo, wymowa, pisowania i gramatyka. Bardzo fajne do nauczenia się jakiś podstaw języka, ja np ucze się na tym francuskiego. Jedyny minus jest taki, że od pewnego momentu większość funkcji zaczyna być płatna i nauka się kończy 

6. Quizlet 

kolejna aplikacja do uczenia się jezyków. Mamy tutaj opcje (najwygodniejszą moim zdaniem) fiszek, tryb pisania, tryb dopasowywania, tekst oraz opcje ucz się. 

7. conventer +
jest to aplikacja do zamiany jednostek np. litry na mililitry, centymetry na kilometry itp. Tutaj nic więcej tłumaczyć nie trzeba więc zdjęć także nie daje.


Kolejnym postem z tej serii będzie DIY akcesoriów do szkoły lub haul ale jeszcze nie wiem lecz oba posty się pojawią.
Powiedzcie tylko, czy bylibyście zainteresowani postem z outfitami do szkoły?

15 komentarzy:

  1. Czekam na DIY :)
    Co do aplikacji - używam Quizletu i kilka innych, podobnych do tych, które opisałaś ;) Jest tyle aplikacji podobnego typu, że warto znaleźć coś dla siebie :) Świetny post
    Pozdrawiam
    https://coscudownego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo zaciekawiła mnie ta do nauki języków obcych i czekam na DIY <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś nigdy aplikacje szkolne się u mnie nie sprawdzają... Nie mam energii, żeby uaktualniać te wszystkie rzeczy - często się zmienia plan lekcji itd.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Aplikacja druga już wiem , że mi się przyda na ten rok szkolny :D Super post!
    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. "Kożystam" no to radzę jeszcze ściągnąć słownik ortograficzny.
    I przecinki i wielka litera na początku zdań też nie gryzą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Błędy się każdemu mogą zdarzyć, osobie z podejrzeniem dysortografii również ;) Już poprawione :)

      Usuń
    2. Swietny post teraz tylo instalowac

      Usuń
  6. Szkoda, że za moich czasów szkolnych nie było takich aplikacji :D
    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. O niektórych słyszałam, a część jest dla mnie nowych :) Chyba muszę pobrać Tide <3
    Zapraszam na nowy post :) karolinaiwaniec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszałam jedynie o tłumaczu bo chyba każdy go ma tylko szkoda, że działa tylko z internetem. O innych aplikacjach nie słyszałam, ale wydają się bardzo ciekawe i przydatne :) Post z outfitami byłby super :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Aplikacje faktycznie przydatne, sama chyba właśnie w tym roku rozejrzę się za jakimiś pomocami ze strony aplikacji :D
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  10. ooo pewnie skorzystam szczególnie z tej aplikacji z cichą muzyką :D

    OdpowiedzUsuń
  11. uzywam timetable, calculator i tłumacz - są bardzo przydatne ;)

    obserwuje
    fancyem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne te aplikacje, ściągne tą ostatnią na pewno!

    OdpowiedzUsuń
  13. Polecam aplikację hotelową iLumioApp.pl - to jest przyszłość!

    OdpowiedzUsuń