Translate

środa, 23 sierpnia 2017

Under palmtrees



      Hejka kochani, dzisiaj przychodzę do was z drugim wakacyjnym outfitem. Mam nadzieje, że tamten wam się spodobał :) tym razem zdjęcia wykonałam w miejscowości polijca w której mieszkałam przez cześć mojego pobytu w Chorwacji. Przez pierwszy tydzień mieszkałam w Cudownej Villi w Okrug Donji co mogliście widzieć u mnie na snapchacie: rainbow_olkaa
     Skoro już jesteśmy przy temacie snapa to często odpowiadam na nim na pytania które możecie mi anonimowo zadawać na Sarahah: alexazarzycka.sarahah.com :) Myślałam o zrobieniu na nim małego q&a właśnie z pytaniami z tego portalu jednak nie jestem jeszcze na 100% przekonana ponieważ jest to snap zarówno dla moich prywatnych znajomych jak i moich obserwatorów z bloga czy insta. Jednak jeżeli będę robić dam wam jeszcze znać :)
    Wracając do dzisiejszego postu oraz stylizacji znów postawiłam na beżowo złote espadryle, w których jestem zakochana i nosze je praktycznie całe lato. Wybrałam także szarą bluzkę na ramiączkach z falbankami oraz wzorzyste spodenki żeby outfit nie był nudny. Z akcesoriów postawiłam na przezroczyste aviatorki, które ostatnio upolowałam w sinsayu :)
Także zapraszam na oglądanie zdjęć i jak zawsze dajcie znać czy wam się podoba :)
  

Outfit:
crop top- cropp town
shorts - c&a
Espadryle- F&F
glasses- Sinsay
Do zdjęć outfitu postanowiłam dorzucić także kilka innych zdjęć z chorwacji :)
Dzisiaj na snapie było kilka vlogów z Martą z naszej małej wycieczki do Wrocławia :) Więc zapraszam na mojego snapchata: rainbow_olkaa oraz na instastory: alexazarzycka. Możecie zadawać mi także anonimowo pytania na sarahah: alexazarzycka.sarahah.com, na większość odpowiadam na snapie :)
A jeszcze w tym tygodniu zaczynamy serie back to school :)

14 komentarzy:

  1. Zamierzam w przyszłości wybrać się na wakacje do Chorwacji. A ty tymi zdjęciami jeszcze bardziej mnie zachęciłaś, bo są naprawdę świetne! Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne zdjęcia, a paznokcie cudo 😍

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłam na Chorwacji trzy razy, ale zdjęcia z niej nie przestają mnie zachwycać :) także te Twoje :)
    Wspaniały outfit, wszystko ładnie do siebie pasuje i pięknie podkreśla Twoja opaleniznę :)
    Pozdrawiam
    https://coscudownego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. genialny look:) genialnie podkreśla opalone ciało;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny look! Przepiękne widoki ♥️

    OdpowiedzUsuń
  6. Druga stylizacja z tym czarnym topem jest obłędna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Z palmą Ci do twarzy :) a co do snapa, to zdecydowanie nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podobają mi się szorty i espadryle <3
    i swietne pazurrrrki- ajćććć dodaję do folderu ulubione, już wiem, jakie zrobię następnym razem :D

    pozostałe foty również fantastyczne ajćććć zazdroszczę Ci tej Chorwacji <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia! <3
    Niezłe pazurki :D
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Och, zdjęcia z wakacji zawsze są piękne. Z chęcią pojechałabym kiedyś do Chorwacji, bo na pewno jest tam pięknie :)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne zdjęcia, pozazdrościć wakacji! ☺♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspominałaś o Sarahah,polecam zapoznać się z poniższym VIDEO. Będziecie mogli dowiedzieć się kto napisał w sarahah :)

    https://www.youtube.com/watch?v=_pZ6caPp8wk

    OdpowiedzUsuń
  13. TiCoTi TiCoTi, a ceramic-art craft that was created for the
    With titanium piping you'll be smith titanium able to create a complex recipe for your recipes that is versatile, exciting, titanium bracelet and 다파벳 easy to use,” womens titanium wedding bands SOURCE OF HOT CHILDREN HABANERO PEPPER TIPPLE titanium tools

    OdpowiedzUsuń