Translate

wtorek, 23 maja 2017

Hello Warsaw Photoshoot

       Hejka! Nie działo się tutaj ostatnio zbyt dużo, ponieważ byłam na wycieczce w Warszawie bez komputera, z którego zwykle do was piszę. Podczas tych 3 dni w stolicy zdążyłam porobić dla was mnóstwo zdjęć a także iść z przyjaciółką i dziewczynami z klasy na sesje, której efekty zobaczycie poniżej. Było bardzo gorąco więc zdjęcia są w stylizacji można powiedzieć, że już wakacyjnej. Zdjęcia, te z sesji, robiłyśmy głównie w parku Wilanowskim i w Łazienkach Królewskich. Dzisiaj dodam same zdjęcia z tamtej sesji, a pod koniec tygodnia dodam jeszcze post z moimi amatorskimi fotografiami z Warszawy oraz w niedziele lub poniedziałek pojawi się mały haul. Razem, z którymś z tych postów pojawi się konkurs na 30K wyświetleń, bo już bardzo mało brakuje, i czuję że do końca tygodnia uda się dobić! Więc bądźcie czujni, bo konkurs pojawi się już niedługo :)
   Mimo, że tutaj nie działo się zbyt wiele to na moim instagramie trwa nagły spam zdjęciami z Warszawy (alexazarzycka), więc zapraszam na niego! Link na pasku bocznym ->
Na moim snapchacie: rainbow_olkaa także jestem aktywna każdego dnia, a co piątek możecie pooglądać mnie na snapie: seven_bloggers!
   Jeśli chodzi o zdjęcia z sesji, to jestem bardzo zadowolona! Zwłaszcza uwielbiam zdjęcia z pawiem oraz te na wystawie antycznego teatru! Dużą sympatią obdarzyłam także zdjęcia w lekkim cieniu pod dużym oknem, na którym według moich koleżanek wyglądam jak Amanda Seyfried, ale to pozostawiam już do oceny innym haha. I właśnie chyba od tych zdjęć zacznę :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Outfit:
Tennis Skirt: Adidas
T-shirt: Nicole Farhi
Shoes: Nike roshe run
Sun glasses: Aliexpress
 
Mam nadzieje, że zdjęcia wam się spodobały! Koniecznie dajcie znać co o nich sądzicie :)
 
pa pa!   



6 komentarzy:

  1. Bardzo ładne zdjęcia ! Wpis znakomity :)
    Okulary mi się bardzo podobają

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcie, jednak te z pawiem wygrywają wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne zdjęcia, jest co oglądać ;) I świetną masz tę spódniczkę ;) Nosiłabym :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Warszawa to przepiękne miasto , warte zwiedzenia i uwiecznienia na zdjęciach :)
    Świetne fotki , pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń