Translate

piątek, 21 kwietnia 2017

Coachella 2017 street style - najlepsze outfity z coachelli z instagramu

  Hejka! Tutaj znowu ja, po dość długiej przerwie. Niestety miałam przez mój wypadek i rehabilitacje mniej czasu i możliwości wyjścia na zdjęcia. A ostatnio miałam intensywne przygotowania do testów, więc czasu brakowało mi nawet na obejrzenie mojego ulubionego serialu haha. Chciałam bardzo dodać post ze zdjęciami, ze stylizacją, ale niestety nie miałam jak iść na zdjęcia, więc przychodzę z postem z najlepszymi moim zdaniem outfitami z coachelli!
  Przejrzałam bardzo dużo zdjęć z tegorocznej coachelli, które były na instagramie i starałam się wybrać te najlepsze outfity, chociaż łatwo nie było. Oprócz outfitów znanych osób znalazłam także świetne stylizacje zwykłych użytkowników instagrama, które są świetne mimo, że nie mają miliona lajków i komentarzy ;)
 
 
https://www.instagram.com/jemerced/
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 
 
 
 
 
 
 
 

 

 
 
 
 
     Ja osobiście bardzo lubię oglądać tego typu posty, bo w nich znajduję mnóstwo inspiracji na moje outfity :) Mam nadzieje, że wam te stylizacje z coachelli również się spodobają :)
 
Jak zawsze zapraszam was na mojegi snapa, a także na snapa seven_bloggers, który prowadzę w każdy piątek!!
 
 

 

5 komentarzy:

  1. To pierwsze zdjęcie! Albo.po prostu mój fetysz na temat flagi amerykańskiej przemawia xd.
    Czasem lepsze stylizacje mają zwykli szarzy ludzie a nie gwiazdy, więc dobrze, że połączyłaś jedno z drugim ;)

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Coachelle. Marzy mi sie pojechac tam! A outfity uczestników festiwalu zawsze co roku sa swietne wedlug mnei! Buziaki

    Caiawichowska

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zestawienie, bardzo ciekawe propozycje :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń