Translate

niedziela, 1 stycznia 2017

New year, New me, New blog, czyli wielki powrót po 5 miesiącach

                 

         Witajcie! Dawno mnie tutaj nie było, prawie 5 miesięcy. W sumie nie wiem od czego zacząć, ani jak usprawiedliwić tą nieobecność. Najpierw po prostu nie miałam czasu, cały czas coś się działo, w końcu było lato. Później początek roku szkolnego, w którym także nie było czasu na myślenie o blogu gdy trzeba było myśleć o nauce, tak jak przez kolejne miesiące. Później postawiłam sobie cel, ,,powrócę jeszcze w 2016, w połowie grudnia''. Tak, pomysł był, plany i chęć także, ale niestety przez moją kontuzje kolana, przez pierwsze dni nie byłam w stanie podnieść się w łóżka. Było wiele wymówek, że na sesje z nogą w gipsie nie pójdę, że mimo tej kontuzji jestem bardzo zajęta(w rzeczywistości, przyznaje się, leżałam i czytałam książki). Jednak koniec końców stwierdziłam, że dłużej tak nie mogę i powrócę wraz z nowym rokiem.

         Sesja może nie jakaś profesjonalna, bo wiadomo, że z nogą w gipsie, która nie zmieści się w żadne spodnie raczej się z domu nie ruszę, haha. Jednak postanowiłam  porobić kilka zdjęć, żeby mieć czym uzupełnić ten post.

    Właśnie pożegnaliśmy rok 2016 i rozpoczęliśmy 2017. Mam nadzieję, że będzie on lepszy niż poprzedni, oraz, że spełnię więcej swoich postanowień. Jak co roku także w tamtym spisałam swoje postanowienia, a czytając je ostatniego grudnia zauważyłam, że nawet połowy nie spełniłam. No trudno się mówi, spróbuję w tym roku.
        Z zeszłorocznych postanowień udało mi się spełnić tylko kilka:
1. Mieć 25 tysięcy wyświetleń bloga do wakacji. Dla niektórych może to i mało, ale dla mnie to duży krok na przód.
2. Zwiedzić nowe miejsca- w 2016 pojechałam w wiele miejsc, w których wcześniej nie byłam, a o niektórych nawet nie pomyślałam, że mogłabym tam się znaleźć np. na Malcie. Byłam także dwa razy w Warszawie oraz w Słowacji
3. Spróbować wielu nowych rzeczy- uwielbiam nowe doświadczenia, jednym z nich była nauka jazdy na snowboardzie, inną próbowanie maltańskich przysmaków, kolejną zapisanie się na zajęcia z Pole Dance.
4. Być bardziej pewną siebie- z tego, że udało mi się spełnić to postanowienie jestem najbardziej dumna :) Dzięki tej pewności siebie poznałam wiele nowych osób, przestałam przejmować się tym co inni o mnie myślą, znalazłam sobie internetową przyjaciółkę a także mam znajomych w innych krajach m.in, we Włoszech.

      Resztą postanowień nie będę was już zanudzać i napiszę tylko tyle, że na ten rok mam równie wiele postanowień, a także, że postaram się jeszcze w tym tygodniu wrzucić kolejny post, a jak tylko zdejmą mi gips polecę zrobić jakieś zdjęcia na bloga. Jeśli chcecie być na bieżąco, obserwujcie mnie na moich social mediach, które widnieją na pasku bocznym, lecz podam je jeszcze raz w tym poście, ponieważ na instagramie oraz snapchacie jestem praktycznie co dziennie 
 Musical.ly: hellloalexaa



24 komentarze:

  1. Fajnie że wracasz! Wiadomo, że nie warto się poddawać! Życzę szybkiego powrotu do zdrowia i ogromu sukcesów 💕

    lolqienjoy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez bym chciala zapisać sie na pole Dance:-). Fajnie ze wracasz :-)


    www.pauladowlasz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Też miałam ostatnio sporą przerwę więc wiem co czujesz,dobrze że wróciłaś ;) oryginalny makijaż :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Przez przypadek wpadłam na twojego bloga i powiem ci, że bardzo dobrze zrobiłaś wracając. Miło się czyta twoje wpisy ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie Niecoinna

    OdpowiedzUsuń
  5. Boskie usta!! <3

    http://klaudia-modelska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. powodzenia z postanowieniami i obyś częściej pisała na blogu :)
    ♡ blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Powrotu do zdrówka. Wiem z doświadczenia że kolano to nieciekawa sprawa....
    Powodzenia z postanowieniami <3
    http://moose-cosmetics.blogspot.com/2017/01/test-mascary-rimmel-volume-colourist.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Współczuje z powodu nogi, bardzo ładne ustka <3
    _________________________________________
    Zapraszam do siebie <3
    https://modolivem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. życzę Ci aby ten rok był dla ciebie przełomowy i żebyś spełniła wszystkie swoje marzenia ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. you are beautiful :) follow for follow ?

    OdpowiedzUsuń
  11. Oby 2017 był o wiele lepszy niż 2016 i żebyś w końcu spełniła swoje cele :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oby Twój 2017 rok był lepszy od poprzedniego. Życzę Ci z całego serduszka dużo zdrowia, szczęścia oraz spełnienia swoich najskrytszych marzeń. Pamiętaj by każdego dnia odnajdywać na nowo siebie, mieć determinację oraz szukaj motywacji i inspiracji! Powodzenia :)

    black-bird-says.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam nadzieję, że w tym roku uda Ci się znaleźć czas na blogowanie! :*

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Super, że wróciłaś <3 Życzę Ci dużo sukcesów! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdrowia życzę ;) Fajnie ze wróciłas ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie że wróciłaś. Też miałam dłuższą przerwę ale zatęskniłam za czytelnikami i wróciłam do pisania :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja nigdy postanowień nie robię... bo jakoś i tak mnie to do niczego nie motywuje ;P Gratuluje większej pewności siebie ;)
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Też w blogowaniu miałam dłuższe przerwy. Teraz prowadzę nowego i staram się to robić systematycznie. Dużo postanowień udało Ci się zrealizować w 2016 roku. Oby ten, również był udany.
    Odwdzięczam się za szczere komentarze.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Super, że wracasz bo blogsfera to naprawdę super sprawa!

    nataliacieslak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. O widzę moja maskara ! :) Rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczny blog ♥ Będę częściej zaglądała
    Zapraszam http://qusiablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń