Translate

środa, 27 lipca 2016

Blonde in Black

       Witajcie! Dzisiaj, już po długim, długim czasie i po bardzo wielu próbach mogę już ostatecznie powrócić na mojego bloga. Co prawda powracam, ale także zaczynam od nowa, zmienił się wygląd, nazwa bloga i jego adres, zmieniło się wszystko włącznie ze mną. Mam nadzieje, że wena, czas i pomysły wróciły do mnie na stałe i nie będę potrzebowała już więcej tak długiej przerwy, bo przez cały ten czas brakowało mi blogsfery, pisania postów czy chodzenia na zdjęcia. Jednak teraz wracam do was i już dzisiaj mam dla was zdjęcia z jednej z sesji, które miałam ostatnio. Zapraszam także na moje social media, na których jestem aktywna prawie co dziennie, a szczególnie na mojego snapa: rainbow_olkaa , instagrama: awmyeyes oraz na moje musical.ly: zarzyckaa , na którym nagrywam od całkiem niedawna. A teraz zapraszam was na zdjęcia w jednej z mojej letniej stylizacji:

Outfit:
Shirt: H&M Coachella
Shorts: Bershka
Shoes: Nike roshe run

9 komentarzy:

  1. Świetna bluzka, sama taką mam!


    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz :)
    Zapraszam do siebie :) https://jaglusia.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja, bluzka jest mega :)]
    Mój blog
    Odwdzięczam się za obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zamiany każdemu się przydają. Fajnie, że wróciłaś. A taka zmiana nazwy czy designu daję motywację :D Przymierzałam tą samą bluzkę haha! Nie kupiłam jej niestety. Chciałam, ale w mojej nowej szkole zabrania się noszenia bluzek pokazujących pępek więc niestety musiałam z niej zrezygnować.
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna jest ta bluzka,tez po dlugim czasie zaczynam

    zapraszam :)
    sycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna bluzeczka i super buty!!! :))

    aanna-aanna.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia są super tylko podobne :)
    Pozdrawiam i życzę powodzenia :)
    Www.szerily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna bluzeczka i masz bardzo ładny uśmiech :*

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń