Translate

niedziela, 4 października 2015

Heide Park | Powrót

Hello
      Dawno nie pisałam (ponad miesiąc), ale już wróciłam! Ostatni post był w sierpniu, a do końca wakacji nie miałam zbyt dużego dostępu do komputera, a później zaczął się rok szkolny i nie było zbyt dużo czasu. Teraz mam nadzieje notki będą pojawiać się częściej. Co do serii back to school, którą zapowiadałam, i innych serii związanych z powrotem do szkoły - będą się pojawiać posty (jeszcze nie wiem kiedy, ale jeden tutorial mam już zrobiony), jutro pojawią się ulubieńcy sierpnia i września - połączyłam je w jeden post, bo w sierpniu było mało ulubieńców i nie było sensu robić o tym postu. A dzisiaj mam dla was zdjęcia z mojego wyjazdu do Heide Parku! Kto ma mnie na snapie: rainbow_olkaa, ten widział większość zdjęć z Heide Parku, ale głównie z drugiego dnia, bo nie było internetu i snapy z poprzedniego dnia się nie dodały. Na moim instagramie też już są zdjęcia z wyjazdu. Jeśli chodzi o sam wyjazd, to byłam tam już 3 raz, bo co roku jeździłam tam na wycieczkę z okazji dnia dziecka. Park jest ogromny i robi bardzo dobre wrażenie. W tym roku, podczas pobytu w Heide Parku przejechałam się po raz pierwszy od 3 lat, na wszystkich kolejkach jednego dnia! Pierwszego dnia trafiłam na XXLTuberDay Meet & greet - coś w stylu naszego Meet Up, gdzie można było spotkać się ze sławnymi Niemieckimi youtuberami takimi jak TamTamBeauty czy VlogBuster. Mam zdjęcie z Tarą (TamtamBeuty), bo nie chciało mi się stać w kilkogodzinnej kolejce by wejść i spotkać się ze wszystkimi, a Tara akurat wyszła ze strefy VIP by porozdawać jeszcze zdjęcia z autografami (też mam). Drugiego dnia na szczęście było mniej ludzi, więc udało mi się pójść na wszystkie rollercoastery nawet po kilka razy, w tym na największą drewnianą kolejkę górską w europie - collosus. A teraz żeby się nie rozpisywać dodaję zdjecia:
widok na heide park z wieży ze zjeżdżalniami
 kolejak kraken
kolejka limit
karuzela krzesełkowa - la ola
kolejka colosus (nie pamiętam jak to się pisze)
selfie z TamTamBeauty
i autograf od niej :)
 to tyle jeśli chodzi o zdjęcia. Jest już 01:12 w nocy, więc już kończę, ale jutro postaram się dołączyć do tego postu jeszcze 2 lub 3 filmiki z Heide Parku.
 

| Podobał wam się post? zostaw komentarz i podlinkuj bloga a na pewno wpadnę |

Pa pa!      

5 komentarzy:

  1. Musiało być świetnie :) Bardzo fajne zdjęcia

    http://skrecprosto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Łoo, no to chyba musiało być fajnie!:3
    http://aleksandra-badzio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również byłam w Heide parku w tym roku ;) po Praterze jest to najlepszy park w jakim byłam w swoim życiu <3 najbardziej lubię Krakena byłam na nim 3 razy xD Uwielbiam też jazde na pontonach, a w następnym roku musze odważyć się iść na demona, mega się go boje ;//
    yukinephoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Domon jest chyba najlepszy, i wcale nie jest taki straszny :) A Desert race jest jeszcze mocniejszy niż demon :)

      Usuń