Translate

środa, 12 sierpnia 2015

Sesja Hello Spain | Nowe serie postów na blogu | informacje | Niedługo Q&A

Hello
     Dzisiaj przychodzę do was ze zdjęciami z sesji z Hiszpanii. Niestety prawdopodobnie będzie o ostatni post z Hiszpanii, bo koleżanka dalej nie wysłała mi moich zdjęć z sesji w ogrodach. Zdjęcia dodaje dopiero teraz, ponieważ, nie miałam jak ich przesłać na komputer, do tego był jakiś problem z bloggerem, bo nic nie mogłam dodać. A teraz zdjęcia:
 Oczywiście część zdjęć z sesji jest już na instagramie


Co do tych nowych serii na blogu, to tak jak już kilka postów wcześniej wspomniałam, niedługo pojawi się pierwszy post z serii Back To School DIY, oprócz tego pojawią się takie serie postów jak:
* Back to school
* Tumblr DIY Room Decor
* Tumblr clothing DIY
Oprócz tego pojawią się jakieś challange, będzie więcej postów z serii DIY i CIY. 




To tyle na dzisiaj!
|Piszcie w komentarzach pytania do Q&A i dajcie znać czy post wam się podobał. Przy okazji podlinkujcie bloga |
 Pa pa!         

9 komentarzy:

  1. Cudowne zdjęcia! :) Na prawdę wiele mi się tak bardzo podoba! :)
    + duży plus za Avril Lavigne w odtwarzaczu! :)

    Blog z bajkowymi i fantasy sesjami zdjęciowymi. :)
    Nowa sesja zdjęciowa z druga modelką pt. ''Sugar skull'':
    http://moooneykills.blogspot.com/2015/08/sugar-skull.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne zdjęcia, taki klimat jak w Hiszpanii mi bardzo odpowiada. Na jakich plażach byłyście piaszczystych czy kamienistych? :)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) byliśmy na żwirowej plaży z wielkimi skałami.

      Usuń
  3. Ciekawy post. Jeszcze nie spotkałam się z potem, w którym ktoś zapowiada co będzie w przyszłości na blogu, a zdjęcia są po prostu... śliczne :*

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie. Dopiero zaczynam.
    http://anonimowa-roza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne zdjęcia :)

    Zapraszam do mnie, byłoby miło bardzo miło gdybyś odwiedziła mój blog, choć na minutę :)
    Mój blog-DREAMSSTATION

    OdpowiedzUsuń
  5. swietny post :) zapraszam do mnie dopiero zaczynam :)http://jestesbochcesz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń