Translate

piątek, 8 maja 2015

Paczka słodyczy z coś słodkiego #1

Hej

    Dzisiaj będzie post trochę jakby haul, ale internetowy, i nie będą to ubrania, kosmetyki, czy dodatki. Tylko słodycze :) Zamówiłam paczkę słodyczy ze strony http://cosslodkiego.com.pl/ . Ze słodyczy na razie zjadłam tylko połowę Laffi Taffi. 

  
 Słodycze z Ameryki i Wielkiej Brytanii.
 M&M's o smaku tortu urodzinowego! Miałam brać jeszcze miętowe, ale niestety nie były dostępne :(

 Butterfinger. Nie mam pojęcia co to jest, bo dostałam to jako prezent, ale było w zakładce batony, więc to pewnie taki mały batonik o smaku masła orzechowego.
 Laffy Taffy  Fabryki Willy Wonki <3 Jest to tak jakby żujka i ja zamówiłam tą Mystery Flavour czyli Tajemnicy smak. Mi się trafił w połowie jagoda, a drugiej połowy nie umiem rozpoznać.
 Cynamonowe ciastka Scooby Chrupki <3 Kupiłam dwie paczki, bo jedną dostanie moja przyjaciółka na urodziny.
 I ostatnią rzeczą jest czekoladowa żaba z Harry'ego Pottera. W środku znajduje się bardzo mała żabka z czekolady z orzechami (Co mnie trochę zawiodło) i karta czarodzieja z Hogwartu. Nie wiem jak smakuje, ani jaką mam kartę, bo mój brat zamawiała to samo i on już to zjadł. 

I to tyle jeśli chodzi o moje słodycze :)


| Podobał ci się post? Zjadłbyś takie słodycze? Jeśli post ci się spodobał
zostaw komentarz, a w nim link do bloga | 

Pa pa!     

12 komentarzy:

  1. Ale mi zrobiłaś ochotę na jedzenie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. great :) have a nice weekend, kisses:)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy post ;p

    zacznij ;p
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świetna paczka! Chyba się skuszę i również sobie taką zamówię :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie:
    ✿Jully-Blog✿ [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog, jestem początkująca na bloggerze czy mogła byś mnie zaobserwować ? :)
    http://obiektywaparatuphoto.blogspot.com/
    +obserwuję twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba się skuszę i również zamówię trochę słodyczy :)
    Fajny wpis bardzo mi się podobał.
    Zapraszam do siebie :)
    newliferecenthistory.blogspot.com

    + Obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale smaka mi zrobiłaś na slodkie! Osz ty!
    Obserwuje. :)

    Blog z artystycznymi i profesjonalnymi sesjami zdjeciowymi.
    http://moooneykills.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. O tak! Uwielbiam te żaby od Harrego Pottera :)

    OdpowiedzUsuń
  9. M&M'S o smaku tortu :o Tego jeszcze nie widziałem. Strona ma dużo słodyczy ale troche drogo
    floroart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń