Translate

sobota, 30 maja 2015

DIY: Papierowe akcesroia do zdjęć + Kilka informacji.

Hello



      
      Przepraszam, że dawno mnie nie było, ale tak jak już pisałam, muszę zaliczyć dużo rzeczy, żeby jak najlepsze oceny wyszły. Dzisiaj za to zaczynamy już dawno obiecaną serię DIY. Pierwszym postem z tej serii będą przenośne, papierowe akcesoria do zdjęć. Ale przed tym jeszcze kilka informacji, bo nie chcę robić na nie oddzielnego posta. 
A więc, co nowego na blogu? Co się tutaj zmieni?

Co miesiąc- 2 miesiące lub co sezon będzie zmieniany nagłówek i tło bloga.
 Przed postami będą obrazki (takie jak w dzisiejszym poście) informujące o jakim temacie jest post.
Częściej będą się sesje zdjęciowe.
Zacznie się wiele nowych serii np. CIY, DIY.
A teraz dzisiejszy post - Papierowe akcesoria do zdjęć!

* Przepraszam, że zdjęcie obrócone ale nie chce mi się dodać w inna stronę*
A więc, potrzebujemy:
* Blok techniczny
* Długie patyczki do szaszłyków
* Nożyczki
* Taśmę klejącą
* Ołówek
* Marker
* Kredki
* Mazaki
* Cienkopisy
* I inne rzeczy do ozdabiania np. brokat, cekiny.

rysujemy wzór naszego dodatku - ja akurat rysowałam kokardę.

 Następnie poprawiamy markerem kontury.

Później wycinamy nasz dodatek.

kolorujemy, rysujemy wzory, ogólnie ozdabiamy według uznania.

z tyłu doklejamy patyczek do szaszłyków.
Można zrobić różne akcesoria do zdjęć np. Wąsy, kapelusze, kokardy.

* Pomysł zaczerpnięty z WeHeartIt *





| Podobał wam się post? Chcecie więcej postów DIY? W komentarzach możecie podlinkować blogi, a chętnie zajrzę | 

Pa pa!      





13 komentarzy:

  1. Wow, bardzo proste a zarazem ciekawe i fantazyjne DIY ;) Uwielbiam robić sama przeróżne ozdoby do swojego pokoju !! Czekam na więcej takich wpisów :)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo będzie kolejny post DIY więc nie będziesz musiała długo czekać :)

      Usuń
  2. ciekawy post! :)

    aandzelikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz jest moda na robienie zdjęć z takimi akcesoriami :)

    Pozdrawiam
    www.aleksicar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię posty DIY ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia i ciekawe notki <3

    Coś czuję, że będę wpadała tu codziennie :3

    Zapraszam do mnie :*

    Wspólna Obserwacja :) ?

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :* Jasne, obserwujemy :)

      Usuń
  6. śliczna ta kokardka i strasznie podoba mi sie pomysł na diy,czekam na wiecej!

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ale super! chyba sobie cos takiego zrobie!

    olabrzeska.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne pierdołki, niestety ja nie mam na takie miejsca, choć w przyborniku z długopisami w kuchni można by coś odświeżyć:D
    Pozdrawiam ~ BlondBlog.pl

    OdpowiedzUsuń